Torsdagen den 18/1

Inlåst i bilen!!!!!

Jaha, då var det dags för ett nytt äventyr för stackars Theo.

När jag satt in Theo i bilen idag så lånar han nyckeln av mig, innan jag har hunnit runt till förarsidan så låser han bilen. På utsidan står jag som ett fån och försöker locka busen till att öppna igen. Efter ca 5 minuter av lockande, vinkande och pekande så lyckas han trycka på rätt knapp och öppna, snacka om att jag var snabb med att öppna och ta nyckeln. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, där stod jag med min ettåring inlåst i bilen och utan telefon också inlåst i bilen, tur att ungen är knapptokig..... Ibland undrar man själv "om hissen verkligen har gått ända upp" när sådana här saker händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback