Söndagen den 29/10

Helgen slut!
Förra veckan slutade med ett riktigt tråkigt väder, bara regn, rusk och blåst. Nu är det alltså höst på riktigt!

Helgen har varit hur lugn som helst. Jag har jobbat ett par timmar på Maxi både lördag och söndag (allt för att dryga ut dagarna). I fredags var vi ute en sväng i Mölndal och hälsade på Gunn och Kenneth (Theos farmor och farfar för er som inte vet). Igår efter att jag hade jobbat så träffade vi mamma och pappa på en fika, när Theo hade lagt sig så delade jag och Tobbe på en flaska vin och spelade "Gin rommy". Idag efter mina Maxi timmar så tittade vi på Carro när hon mötte Heid, för att sedan träffa henne och Henkan en stund på kvällen.

Imorgon bitti ska vi iväg till fotografen med den lille killen för att ta lite "riktiga" bilder. Det tråkiga är att han igår morse ramlade på nosen i asfalten och skaffade sig en röd och uppskrapad liten näsa. Ja ja sånt händer, hon kan ju alltid redigera bilderna om det ser alltför tokigt ut......

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback