Lördagen den 9/12

Heldag med mormor och morfar!

Ja, jag såg inte fram emot den här dagen direkt. En heldag med en  sjuk Theo, utan pappa Tobbe som hade kört dubbelpass, först natt och sedan hela dagen fram till 17.00. Jag brukar klara mig ganska bra men efter ett par ensamma dagar är det inte roligt längre.
 
I torsdags gick jag med lillen till läkaren för jag var lite orolig för att han hade fått halsfluss eller lugninflammation, hem kom jag med ett recept på penicillin för öroninflammation. Jag har ju inte behövt ge Theo penicillin förut (som tur är), det krävs två personer för han tycker att det smakar bäver och gör allt för att slippa.  Han är i alla fall på benen igen och alla som känner honom vet vad det innebär!

Lagom till frukost ringde syster/moster Carro och frågade om hon och Henkan fick komma på frukost med alla tillbehör, mycket välkommet! Sen kom räddarna i nöden och hämtade oss och tog med oss på julklappsshopping, sen handboll och sist men inte minst middag då även Tobbe kom och gjorde oss sällskap. Då pratar jag om Theos mormor och morfar, tack för en kanondag! Pappa fick till och med köra två vänder från Bäckebol för att vi skulle få hem Theos vagn samt alla julklappar, hmmm undra vem dom kan vara till......

Nu ska jag gå och ta hand om min sambo som har blivit smittad av sonen och är MYCKET sjuk, god natt
och sov gott mina vänner!

Jag är på benen igen!

Jag är på benen igen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt att du är bättre grabben! Alwin saknar dig, ni har ju inte fått leka på hela veckan!
Kram till dig och så ses vi snart....

2006-12-09 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback