Maja har utmanat mig!

Jag har blivit utmanad.
Maja har bett mig lista 7 sanningar om mig själv.

Så här är det tänkt att gå till:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig:

1. Jag har lätt för att ta på mig alldeles för mycket men svårt att erkänna det.

2. Jag är en riktig gotteråtta, går loss på allt från digestivekex till blockchoklad om jag inte har något annat hemma som är bättre.

3. Jag är helt såld på Desperate housewives.
 
4. Jag sitter alldeles för mycket framför den här burken på kvällarna, kommer aldrig i säng.

5. Jag älskar Xante.

6. Jag avskyr att städa, så dammråttorna trivs bra här hemma.

7. Måste komma igång att träna nu, har sagt det sen Theo kom (han är två nu). Fick massor med träningsprylar i 30-årspresent, hmmmmm.

Nu är tanken att jag ska utmana några av mina vänner...
Anne-Lie, Cissi, Linda, Marie, Cacka, Carro, mamma - vågar ni blotta era sanningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback