LISEBERG.......

......har Theo pratat om varje gång han sett kaninerna i tidningen sedan vi var där i våras, idag fick jag äntligen tummen ur att åka dit tillsammans med mina underbara föräldrar. Snacka om sista minuten, imorgon är det sista öppetdagen för denna säsong.





Ja det blev mycket åka av för lillkillen, men det var bara mormor och morfar som gällde. Till mig sa han bara att du får åka en annan gång med mig mamma. Vid djungeldjurshjulet vann hann både en giraff (svårt val) och ett lejon. Morfar la ner ett X antal hundralappar för att vinna på kexchokladhjulet men inte ens en 2:a vinst fick han med sig hem.

Det var en trött Theo som deckade ikväll efter att vi läst "Mamma Mu gungar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback