Söndagen den 19/11

Några rader om helgen!
Torsdag och fredag i förra veckan jobbade jag två långpass på förskolan, så då var Theo på äventyr med sin pappa. Vet inte riktigt vad dom hade för sig för kul. Tobbe är måttligt intresserad av att skriva här, så den som vill veta får fråga.

Helgen har för övrigt varit lugn, förutom att Theo gjorde sin första rejäla vurpa i lördags morse och skaffade sig ett riktigt horn i pannan. Kunde sett värre ut än vad det gör om vi inte att varit så snabba med att kyla. På kvällen var det dags för Tobbes kompis Datte att ha kalas, jätte trevligt så länge som alla höll sig på mattan. Jag åkte hem när det började balla ur och synd var väl att inte Tobbe gjorde det med. Idag har jag och Theo spenderat hela dagen hos mina kära päron, medans Tobbe har legat i sängen där hemma (alla som känner oss vet hur Tobbe är dagen efter och förstår antagligen då varför inte vi har varit där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback