Ja, vad har nu hänt sen sist?

GOTT NYTT ÅR HELA FAMILJEN OCH ALLA VÄNNER!

Har varken haft lust eller ork att uppdatera nu på ett tag, men här kommer lite bilder på vad vi har haft för oss under vår ledighet.......

image317
Theo älskar sin snickarbänk som han fick när han fyllde år, den leker han med i vått och torrt trotts mycket nya klappar från tomten.......

image319
image320
Äntligen så kom det lite snö, som fick ligga i si sådär 10 timmar. Men vi hann ut och röja trotts regn. Åka pulka och kasta snöboll tyckte Theo var fantastiskt kul.

image318
Pussla har varit mitt och Tobbes nöje under jul, pusselmatta och pussel fick vi i julklapp av Tobbes föräldrar, tack! Trodde aldrig att jag skulle fixa det, rastlösa jag, men ack så fel jag hade. 1000 bitar gick fort så nu vill jag pussla ett nytt.

image324
Nyår firade vi med Anne-Lie, Johan och Lukas, Sara , Fredrik och Tea samt Lotta, Fredrik och Kelvin. Tack A-L för att du tänkte på oss, det var kanon trevligt och gott käk. Trerätters, toast skagen till förrätt, oxfileét och hackelbackspotatis med mycket goda såser till huvudrätt samt vit choklad pannacotta till efterrätt. Vi trasakade hem strax före tolv-slaget för Theos skull och fortsatte sedan med goda grannar på Gåvovägen fram till fem på morgonen................
image321

image323
Hälsat på gamlamormor Brita, det fanns inte så mycket att göra men som ni ser så hittar man saker som "passar". Full fart så klart!

image329
Måste demonstera några av mina julklappar...............


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud va underbart gulligt! Å tofflorna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback