Måndagen den 23/7

Tänkte lägga in lite bilder från vad som har hänt sista veckan....

image160
Carcassonne, vårt favvospel. Spelar så fort vi får chansen nu när inte vädret tillåter annat.

image161
Försök att gå och handla utan att Theo ska provköra denna bil, idag var den sönder, synd!!

image162
Fullt ös i husvagnen, busen med pappas keps!

image163
Gräva och bada gillar vi, blir inte så mycket bara med tanke på vädret.......

image164
Theo och Oliver, Theo älskar att leka med Oliver men Oliver tycker inte att det är riktigt lika kul att leka med Theo.

image165
Trött?

image166
Detta borde mamma göra, inte jag!


Havets hus den 19/7
image167
image168
Det var inte mycket man hann se på detta besöket, Theo sprang igenom hela anläggningen och skrek, -efter mig, efter mig!

image169
Theo älskar att hoppa, här på biltema vid Torp.

image170
Fiska krabbor, pappa och farfar fiskar, Theo leker med farmor, inte jätteintresserad av krabbor.

image171
Jag kan väl hålla om ni tjatar då!

image172
Garanterat napp!

image173
Regnet det bara öser ner, svensk sommar är fantastisk!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback