Lördagen den 20/1

ÄNTLIGEN SNÖ!

Ja, så kom det äntligen lite snö i Partille. Jag va lite sotis på Linda, Krille och barnen där uppe i Ö-vik när dom berättade att dom varit ute och åkt skoter och grejer, å här bara regnet har öst ner. Men men några timmar av lycka var det allt innan det började att regna bort igen..........

pulka

Som man ser på bilden så tyckte inte Theo att det var lika roligt som hans mamma.

124114-47

Efter att vi varit ute och lekt och åkt pulka var det dags för att åka en sväng med mormor och morfar.

sova

Theo somnade så fort han satte sig i bilen, vilket inte gjorde hans morfar något för då slapp han gå ur bilen en enda gång......

På eftermiddan åkte vi upp och lekte lite med Alwin, Cissi och Staffan, killarna hittar på bus hela tiden.

Middag serverades på Gryningsvägen, så gott med din mat mamma! Där blev jag sedan kvar hela kvällen och mös med mina föräldrar, Carro, Henkan och Theo.


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej min lilla going...
Snart kommer jag och tar dig... Hoppas inte att du hunnit somna, saknar dig massor.
En sak som är lite tråkigt är att moster inte kan se dina fina kort, det måste ha hänt något med mosters dator. Så du får be din far komma och titta på det, OK?!

Älskar dig min lille prins..puss

2007-01-25 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback