Onsdagen den 21/2

Ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt, hurra!

När jag tittade ut imorse och såg att det snöade på tvären så tänkte jag, stackars Theo instängd med sin mamma en hel dag...... Men Tobbe skjutsade upp oss till öppna förskolan så vi fick sjunga och leka lite. Man ska ju hem också, det gick inte så fort hem idag då det inte var plogat någonstans, men hem kom vi efter ett litet depåstop i kyrkan. Theo sov i sin vagn på utsidan och jag fick dricka kaffe och läsa tidnigen i lugn och ro......

Nö!Theo

Vi tog oss ut på en lite kvällspulkaåkning efter middan, det var himla nice, lite blåsigt bara! När vi kom in blev det ett varmt bad och sen deckade fisen sittandes vid bordet.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Bullarna ser riktigt smaskiga ut. Vi kommer snart och hälsar på. Både Staffan och jag är i alla fall feberfria idag men Alwin har fortfarande feber! Alwin tittade på kort på Theo idag och skrattade. Han saknar sin kompis!
Kram till er

2007-02-25 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback