Onsdagen den 8/11

Längesen sist!
Ja nu har det gått en vecka sen jag skrev sist, jag tycker själv att jag tappat stinget lite!

Men förra veckan var lite halvkall, det blev bara ett par långa promenader och nästan ingen lek. Theo avslutade nämligen veckan med hög feber och lite ork.

Denna veckan har det än så länge mest regnat, trökigt!

Igår tog vi oss en promenad ner till Allum med Catrin och Hampus, där hann vi med en lunch på Paprika och en latte på Mamma Mia. Grabbarna passade på att busa i varje vrå dom kunde, nu går det undan!

Idag gick vi som vanligt upp till Öjersjö för sångsamling, alltid mysigt att klämma in sig i ett litet rum med 15 vuxna och 20 barn för att sjunga lite barnsånger. Hann också med ett litet samtal med chefen angående hur länge jag ska vara hemma med den vilde. Så nu är det klart, i Augusti är det dags för mig att börja jobba heltid igen efter två år som mammaledig. Hoppades att lillen skulle få plats på förskola från årsskiftet men så bra blev det inte, utan snarare bättre! Måste bara berätta att vi också hunnit med kyrkan en sväng, Theo sov hela tiden så det blev en lugn och skön fika för mig.

Ikväll har vi varit hos Rikard, Helena och Oskar på en fika och datajour (Tobbe). Mysigt att träffas en stund, grabbarna var båda trötta och lite kinkiga så det blev inte mycket lek.

God natt och sov gott mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback