Onsdagen den 27/9

Ösregn!
Idag var det som alla andra onsdagar dags för Öppna förskolan i Öjersjö och sångsamling.

Men idag var det inte solsken utan ösregn, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, ja ja ja!

Väl där hade Theo somnat i vagnen, så han "missade" sången. Vilket inte gjorde mig nåt, för jag kunde i lugn och ro sitta och ta en kopp kaffe med Cacka och Maja i soffan, medans alla andra ylade inne i grupprummet. När sen våra tre terrorister vaknade så var det fullt ös medvetslös!

På vägen hem somnade Theo gott igen, men denna gång blev det inget slappande utan städande istället. Jag har också hunnit med att baka kanelbullar med Emma (vår granne), detta medans Tobbe och Theo var och shoppade mat på Maxi.

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback