Fredagen den 20/10

Nu är det fredag......
.....igen!

Ja, nu har man inte skrivit på en hel vecka. Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag inte har haft så mycket att skriva om, rätt logiskt! Men jag vet att det finns en och annan där ute som faktiskt är lite nyfikna på vad jag och Theo hittar på på dagarna. Så här kommer en liten snabb resumé....

Vi har lekt med Theos kompisar och deras mammor, varit i kyrkans kaffe och fikat, promenerat, sjungit på öppna förskolan i Öjersjö och jag har jobbat en dag på Maxi.

Idag tog vi bilen (det är inte ofta) till Öjersjö där det var "Hela skolan sjunger". Theo och Alwin var mer intresserade av att springa omkring inne i gymnastiksalen och yla än att sjunga med alla andra barn. Efteråt gick vi med hem till Cissi och Alwin en stund där vi lekte och fikade innan det var dags för frisören.

Både jag och Theo skulle snaggas och båda klarade av att sitta still. Jag sa till Theo att han skulle titta på dom två flickorna som satt och väntade på sin tur, när Tobbe väser till mig att det är två pojkar. Jättepinsamt, dom hörde tydligt vad jag sa, men sockersöta var dom med sitt långa svallnde hår.....

Efter att vi kört Tobbe till sin after work i stan så har vi hunnit baka bröd och småkakor, busat och såklart tittat på "idol" (Markus rules).

Ha nu en riktigt trevlig helg så ses och hörs vi snart alla goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback